Известие

Collapse
No announcement yet.

лампа за АБС???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • лампа за АБС???

    колеги,
    да ви споделя какво ми се случи...предно дясно колело ми е с отрицателен страничен наклон - тип \ - разчекнато навън и най-накрая се реших да сменя шенкела.
    оказа се че след смяната, наклона си остана абсолютно същият и като отидох на реглаж в Дияна най-интересното беше, че сходимостта се е запазила, след като правих пак там реглаж преди 3 седмици като слагах зимните гуми
    дотук само разочарование от смяната и нулевия резултат и за капак си преебах АБС-а. явно по време на гимнастиката сме прецакали датчика или знам ли какво и сега ми свети лампата на АБС-а на таблото и съответно нямам АБС, а дори ми хваща само другото предно колело.
    отивам днес във Вантотрейд на диагностика и след 1 час работа, майсторчето ми заявява, че не можел нищо да ми замери, щот не можел да се свърже с компа на колата ужас направо откачих. та ми предложи да ми направят проверка на цялата инсталация щото според него не стигал ток до компа на колата аз му пожелах "приятен ден" и излетях с 200-та от там. отидох в Италсервиз, но там чак в сряда сутрин ще ме приемат та нямам търпение да разбера какво ще ми кажат
    извинявам се за обширното обяснение, но имам нужда да споделя и разчитам на вашите коментари и съвети за тази абсурдна ситуация - колелото ми си остана разчекнато и като бонус нямам АБС - направо ще се застрелям от яд
    Last edited by Madjo; d.m.y г., 11:21.
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
    Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
    Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
    sigpic

  • #2
    Младене не се нерви братленце Може наистина да има някакъв проблем с компютъра ти на колата....... Всичко е поправимо само нервната система трябва да си пазиме Айде желая ти успех и другата неделя те искам на 155 срещата


    155 2.5 V6
    Passat 2.5 TDI 180hp highline

    Comment


    • #3
      Това отпред гледано или как? / гледано отпред е отрицателен наклон. И той по принцип трябва да е отрицателен. Зависи колко градуса е при теб. Колкото за датчика- ако има букси на предните подкалници (вътре при мотора), откачи го и го измери на съпротивление.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        Ако ти е толкова зор ,ако искаш мини днес и ще видим дали ще се свържем с комп. Ако успеем поне ще сравниш показанията с тези утре0887 26 38 78 - Роби
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
          Това отпред гледано или как? / гледано отпред е отрицателен наклон. И той по принцип трябва да е отрицателен. Зависи колко градуса е при теб. Колкото за датчика- ако има букси на предните подкалници (вътре при мотора), откачи го и го измери на съпротивление.
          прав си колега, наклона ми е отрицателен, аз съм го объркал
          да има букси вътре в коша, а би ли ми казал, как се измерва на съпротивление? извинявай за глупавия въпрос, но просто не съм запознат
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
          Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
          Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lulin racing Покажи съобщение
            Младене не се нерви братленце Може наистина да има някакъв проблем с компютъра ти на колата....... Всичко е поправимо само нервната система трябва да си пазиме Айде желая ти успех и другата неделя те искам на 155 срещата
            мерси Слави,
            много си прав за нервите, скъсяват ни живота яко айде живо здраво неделята съм за
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
            Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
            Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ако ти се занимава- от дрете страни до ботушите в коша има продълговати жълти букси. Провери ги , и като ги разкачиш мериш съпротивлението м/у двете крачета от страната на кабела който отива към колелото- трябва да е около 1 К.ом но по принцип за различните датчици и температура варира от 700 ома до 2.2 К. ома. Растоянието на датчика от гривната е от 0.2 до 1.2мм., но почти е сигурно ,че като е правен ремонта датчика е аут....
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #8
                И да добавя, че за страничния наклон си има начин за корекция. Моята също беше 'разчекната' повече от нормалното, също вдясно. Поиграхме си тук с колегата от реглажите (т. е. той си поигра) и сега колата е в норми.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  И да добавя, че за страничния наклон си има начин за корекция. Моята също беше 'разчекната' повече от нормалното, също вдясно. Поиграхме си тук с колегата от реглажите (т. е. той си поигра) и сега колата е в норми.
                  колега,
                  а ще споделиш ли какво точно сте пипнали за да се изправи колелото? аз четох доста теми и всички майстори при които съм правил реглаж посъветваха - смяна шенкел. обаче явно не е от него. какво остава - носач, греда? амортесиори съм сменял също и резултат никакъв. все си е разчепена
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Тампона и лагера на макферсона...как е?
                    трудно е да прецакаш датчика на абс...ако не е прекъсната веригата...пробваи с ресет от акумолатора!
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Тампона и лагера на макферсона...как е?
                      трудно е да прецакаш датчика на абс...ако не е прекъсната веригата...пробваи с ресет от акумолатора!
                      тампона и лагера би трябвало да са ок.
                      ще опитам с акумулатора, мерси колега
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                      Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                      Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        нищо не стана с акумулатора.
                        лампата пак си свети
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                        Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Ами... Шенкела при мен се държи на 2 болта към амортисьора. Под главите им има 2 пластини. Сваля се амортисьора, разпробиват се дупките (по спомен от 12 на 14 мм.) и сглобяваш. Вече е възможно да местиш амортисьора спрямо шенкела (съответно да променяш страничния наклон). На стенда се наглася точно страничния наклон, бележиш положението на шенкела и амортисьора. Пластините се заваряват за амортисьора. По този начин се фиксират болтовете в новото положение.
                          Много объркано звучи, ама не мога по- ясно да го обясня сега. Ако мога по- конкретно, питай което не е ясно.

                          И ако искате да преместим темата за страничния наклон. Тук да си остане само за ABS- а.
                          Last edited by didod; d.m.y г., 18:23.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            откачаш буксата на датчика ( в коша е ) и мериш
                            трябва да има 1.5 ома съпротивление , ако няма тръгваш по кабела и гледаш къде е прекъснат.

                            ако все пак искаш диагностика имам ком в гаража обади се да се закачим и да видим нешата.( ако успеем да се вържем с ЕКУто на АБС-а - което е отделно от това на колата )
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Madjo Покажи съобщение
                              колеги,
                              да ви споделя какво ми се случи...предно дясно колело ми е с отрицателен страничен наклон - тип \ - разчекнато навън и най-накрая се реших да сменя шенкела.
                              оказа се че след смяната, наклона си остана абсолютно същият и като отидох на реглаж в Дияна най-интересното беше, че сходимостта се е запазила, след като правих пак там реглаж преди 3 седмици като слагах зимните гуми
                              дотук само разочарование от смяната и нулевия резултат и за капак си преебах АБС-а. явно по време на гимнастиката сме прецакали датчика или знам ли какво и сега ми свети лампата на АБС-а на таблото и съответно нямам АБС, а дори ми хваща само другото предно колело.
                              отивам днес във Вантотрейд на диагностика и след 1 час работа, майсторчето ми заявява, че не можел нищо да ми замери, щот не можел да се свърже с компа на колата ужас направо откачих. та ми предложи да ми направят проверка на цялата инсталация щото според него не стигал ток до компа на колата аз му пожелах "приятен ден" и излетях с 200-та от там. отидох в Италсервиз, но там чак в сряда сутрин ще ме приемат та нямам търпение да разбера какво ще ми кажат
                              извинявам се за обширното обяснение, но имам нужда да споделя и разчитам на вашите коментари и съвети за тази абсурдна ситуация - колелото ми си остана разчекнато и като бонус нямам АБС - направо ще се застрелям от яд
                              Не е лошо да разкажеш цялата история!! и това което ти казах в събота. При смяната сте преебали датчика,след като го смените всичко ще загасне и няма да има грижи. Не ти трябват диагностики за да ти кажат че не ти работи преден десен датчик. При смяна на шенкел шанса да го извадиш здрав е почти равен на нула!!! Е това ти е проблема,другия път питай. Успех с ремонта!!!!!!!
                              RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                              0899832271 Сашо

                              Comment

                              Working...
                              X